وبلاگ آموزشی

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲ ق.ظ

دانلود قالب آماده پریمیر استوری اینستاگرام

پریمیر پرو یکی از نرم افزارهای ویرایش ویدیو است که توسط تدوین گران و فیلم سازان استفاده می شود. این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ویرایش فیلم است که در جهان طرفداران زیادی دارد. یکی از قابلیت های این نرم افزار امکان ساخت استوری های اینستاگرام به صورت حرفه ای است که با استفاده از پروژه های آماده در سبک ها و طرح های مختلف می توانید استوری های متنوعی طراحی کنید.

این نرم افزار را می توانید از سایت های ایرانی به صورت رایگان دانلود نمایید.

در این نوشته برای شما 10 نمونه از قالب های آماده استوری اینستاگرام را قرار داده ایم که می توانید با استفاده آن ها در نرم افزار پریمیر استوری های زیبایی طراحی کنید.

برای دانلود پروژه های پریمیر اینستاگرام می توانید به لینک انتهای نوشته مراجعه کنید.

1- استوری اینستاگرام کمیک بوک Comics Instagram Stories MOGRT

2- تیزر تبلیغاتی اینستاگرام Dynamic Instagram Promo

3- استوری اینستاگرام برای یوتیوبر ها Instagram Stories For YouTubers

4-استوری اینستاگرام Brutalism Instagram Stories

5- استوری اینستاگرام Brutalism Instagram Stories

6-استوری اینستاگرام Instagram Stories Hand Drawn

7-  استوری اینستاگرام Stylish Instagram Music Stories

8- استوری اینستاگرام Stories

9- استوری اینستاگرام Fresh Stories

10-اینستاگرام Stories Opener

برای دانلود پروژه های پریمیر بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود  پروژه آماده پریمیر اینستاگرام

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۰۲
امیر

معرفی افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

افزونه بازاریابی دیجی کالا هر قالبی رو به قالب همکاری در فروش digikala تبدیل کنید. به این ترتیب کلیه لینک های صفحات، نوشته ها، دسته بندی ها، برچسب ها و… رو با کنترل کامل به صورت اتوماتیک به لینک همکاری در فروش تبدیل کنید.

با کمک این افزونه مارکتینگ وردپرس، هیچ وقت بازاریابی دیجیکالا انقدر راحت نبوده.

مشخصات و ویژگی های افزونه لینک توسعه دهنده سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

  • با این افزونه هر قالب وردپرسی رو به یک قالب همکاری در فروش اختصاصی برای دیجی کالا تبدیل کنید.
  • سازگار با تمام قالب های وردپرس اعم از فروشگاهی، مجله ای و…
  • دارای تنظیمات برای تبدیل تمامی لینک های دیجیکالا به لینک های افیلیتی در تمامی برگه ها یا برگه های مورد نظر شما
  • دارای تنظیمات برای تبدیل تمامی لینک های digikala به لینک های افیلیتی در تمامی نوشته ها ها یا نوشته های مورد نظر شما
  • دارای تنظیمات برای تبدیل تمامی لینک های digikala به لینک های افیلیتی در سایدبار
  • دارای تنظیمات برای تبدیل تمامی لینک های دیجیکالا به لینک های افیلیتی در تمامی محصولات ووکامرس یا محصولات مورد نظر شما
  • با کمترین تاثیر گذاری منفی در سرعت بارگذاری صفحات سایت

کاربرد افزونه digikala developer link

لینک توسعه دهنده همکاری در فروش digikala برای سایت های وردپرسی که به صورت همکاری در فروش با دیجی کالا همکاری می کنند، طراحی شده است. در حالت عادی شما باید تمامی لینک های محصولات را از دیجی کالا برداشته و سپس در پنل افیلیت مارکتینگ دیجی کالا به لینک همکاری در فروش تبدیل کرده و سپس در سایت استفاده کنید. با این افزونه می توانید لینک های دیجی کالا را به صورت مستقیم در سایت استفاده کنید و افزونه لینک توسعه دهنده دیجی کالا، کار تبدیل اتوماتیک لینک ها به لینک افیلیتی را برای شما انجام خواهد داد.

تصاویری از پنل و امکانات افزونه digikala developer link

پنل مدیریت افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

 لینک توسعه دهنده بازاریابی دیجی کالا برای وردپرس، افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

افزونه digikala developer link

افزونه لینک توسعه دهنده همکاری در فروش دیجی کالا برای وردپرس

تبدیل همه قالب های وردپرس به قالب همکاری در فروش دیجی کالا

تجربه فروش در دیجی کالا با افزونه همکاری در فروش دیجی کالا

افزونه digikala developer link پلاگین وردپرسی که می توانید همه لینک های سایت در صفحات، نوشته ها، دسته بندی ها، برچسب ها و… را اتوماتیک به لینک بازاریابی تبدیل کنید. به این ترتیب تجربه فروش در دیجیکالا را داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۲۶
امیر

افزودن زیرنویس یا کپشن یکی از امکانات مفید و پرکاربرد نرم افزار پریمیر می باشد که می توانید با تنظیمات مختلف آن زیزنویس های متنوع و جذابی را به ویدئو خود اضافه کنید.

 

اگر زمان کافی برای طراحی زیرنویس های پریمیر ندارید می توانید از پروژه آماده زیرنویس پریمیر استفاده کنید که می توانید آن ها را از سایت ها مختلف خریداری یا دانلود نمایید. در ادامه این نوشته آموزش نحوه افزودن زیرنویس به ویدئو ها در نرم افزار پریمیر را به شما آموزش می دهیم و در پایان آن 5 نمونه ویدئوی نمایشی از زیرنویس های پریمیر را قرار برای شما قرار داده ایم.

 افزودن عنوان و زیرنویس به ویدئو در پریمیر

چگونه یک عنوان یا زیرنویس را در نرم افزار پریمیر به ویدئو اضافه کنیم؟ در این نوشته شما یاد میگیرد که چطور یک ویدئو را در پریمیر ویرایش کرده و به آن زیرنویس اضافه کنید. البته می‌توانید پروژه زیرنویس پریمیر را از سایت های اینترنتی دانلود نمایید دانستن چگونگی قرار دادن و شخصی سازی عناوین در پروژه شما یک مهارت اساسی در پریمیر پرو است، شما با استفاده از پنل های گرافیکی میتوانید انواع ویرایش ها را بر روی ویدئو خود قرار دهید، ما قصد داریم به بعضی از روش هایی که می توانید عناوین را بر کار خود درج کنید به شما اعلام کنیم. همچنین خواهیم دید چگونه می توان زیرنویس ها را در پریمیر بر روی پروژه درج کرد.

مرحله اول: باز کردن پنل گرافیک اصلی

زیرنویس پریمیر

در پریمیر اضافه کردن عنوان به لطف پنل گرافیکی کار آسانی است. این پنل می تواند بدون باز کردن پنجره جدید عنوان های اختصاصی از پیش تعیین شده را بر روی ویدئو شما ایجاد کند. برای باز کردن آن، به سادگی بر روی تنظیمات فضای کاری “Graphics” در بالای Premiere کلیک کنید، یا از صفحه “Window” در بالای پریمیر Essential Graphics را انتخاب کنید. انتخاب صفحه “Graphics” و کلیک بر روی “text” نیز همین کار را می کند.

زیرنویس پریمیر

می توانید طیف گسترده ای از عناوین از پیش ساخته را از سایت ها یا کتابخانه Adobe انتخاب کنید. اینها شامل گرافیک های متحرک ساده، سه بخش پایه و حتی اعتبار نتایج و عناوین انتهایی است. برای شروع آن ها را کشیده و در تایم لاین خود قرار دهید.

مرحله ۲: ایجاد عناوین شخصی خود

از قسمت edit پنل گرافیکی خود می توانید برای ایجاد عنوان جدید کلیک کنید. در اینجا، یک نماد صفحه کوچک در پایین سمت راست پنل وجود دارد.

زیرنویس پریمیر

نماد را انتخاب کنید و سپس “TEXT” را انتخاب کنید.  با این کار یک چینه متن جدید در بالای جدول زمانی شما بالاتر از هر کلیپ دیگر ایجاد می شود. اکنون به پنل گرافیک اصلی بازگشته و می توانید تنظیمات دلخواه خود را تغییر دهید

مرحله ۳: شخصی سازی متن شما

در داخل پنل، گزینه های زیادی برای شخصی سازی متن شما وجود دارد. که در زیر آن ها را بررسی کرده ایم

زیرنویس پریمیر

تراز و تبدیل

کادر Align and Transform به طور کامل در مورد اندازه و محل متن شما است. ردیف بالای دکمه ها ابزارهای قرار دهی خودکار هستند که به طور خودکار متن شما را با ابعاد پروژه شما تراز می کنند.

تراز کردن زیرنویس

شما می توانید مرکز، بالا، پایین و همچنین چپ یا راست، تقریبا در هر کجای مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر می خواهید متن مورد نظر خود را در مکانی خاص قرار دهید، می توانید از پارامترهای موقعیت یابی X و Y در این کادر استفاده کنید یا متن را به راحتی در پنجره پیش فرض نمایشی به هر نقطه ای حرکت دهید. در این جا شما می توانید اندازه متن خود را بدون تغییر اندازه قلم از طریق پارامتر “تغییر وضعیت انیمیشن برای مقیاس” تغییر دهید.

وبرایش متن

اینجا شما می توانید قالب بندی و محتوای واقعی متن خود را تغییر دهید. کادر بالا جایی است که شما می توانید فونت متن خود را تغییر دهید.

متن زیرنویس پریمیر

اگر یک فونت جدید را در یک پوشه .ttf  از سایت دانلود کرده باشید، هنگام قرار دادن درایو به طور خودکار به این بخش وارد می شود. در زیر آن مدل فونت قرار دارد. اگر شما نیاز دارید متن خود را از حالت عادی به سرتیتر یا مورب تغییر دهید، می توانید از این قسمت اقدام نمایید. در آخر می توانید با استفاده از پراگراف متن خود را تنظیم نمایید.

تغییر ظاهر

در اینجا می توانید به اضافه کردن سایه یا تغییر رنگ متن خود بپردازید. با پر کردن رنگ واقعی متن خود را تغییر خواهید داد. Shadow یک طیفی از رنگ را در زیر متن شما قرار می دهد (مانند سایه) و دارای بسیاری از پارامترهای قابل تنظیم در زیر مانند تاری، ماتی و فاصله است.

تغییر ظاهر زیرنویس پریمیر

هر کدام از اینها ویژگی های سایه زیر متن شما را تغییر می دهند.

تنظیم عناوین از پیش تعیین شده در پریمیر

در به روز رسانی اخیر، Adobe پوشه جدیدی با نام .MOGRT ایجاد کرده است. این پوشه ای است که در After Effects ایجاد شده و سپس به Premiere (پریمیر) وارد شده است و امکان تنظیمات را در پنل گرافیک های اصلی (Essential Graphics panel) بوجود می آورد.

اضافه کردن زیرنویس به پروژه شما در ( پریمیر ) Premiere

پنل Adobe Caption Panel برای افزودن عنوان و زیرنویس به ویدئو کاربرد دارد برای شروع به سادگی روی “Caption” از صفحه جدید در پایین پنجره پروژه کلیک کنید. از آنجا یک چینه ویدیویی جدید به همراه تب زیرنویس ها ظاهر می شود.

زیرنویس پریمیر

در تب زیرنویس ها، دکمه های + و – وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که آهنگ های جدید را به زیرنویس های خود اضافه کنید و یا حذف کنید. برای شروع آن فقط کافی است در اولین خط از اولین کادر متن را تایپ کنید و زمان تنظیم نقاط ورودی و خروجی را برای مطابقت تصویر و صدا در پروژه خود تنظیم کنید. در اینجا شما باید انجام دهید این است که فقط عنوان های منتقل شده صوتی را وارد نمایید. در این نوشته به شما نحوه افزودن عنوان و زیرنویس با استفاده از ابزار های مختلف در پریمیر را آموزش دادیم شما می توانید پروژه های آماده زیرنویس پریمیر را از سایت های مختلف مانند سایت تایم کد دانلود نمایید

نمونه هایی از قالب های زیرنویس پریمیر به صورت ویدئو

در ادامه 5 ویدئوی نمایشی از قالب های آماده پریمر را مشاهده خواهید کرد


1- زیرنویس نئون Neon Lower Thirds

2- Clean Business Lower Thirds – For

3- Lower Thirds

4- Clean Lower Thirds

5- Minimal Titles & Lower Thirds

در این نوشته به شما نحوه افزودن زیرنویس و کپشن را به شما آموزش دادیم که با به کارگیری آن می توانید به راحتی کپشن یا زیرنویس را به ویدئو های خود اضافه کنید و همچنین نمونه هایی از قالب های زیرنویس پریمیر را مشاهده کردید

اگر ترفندهایی را در زمینه زیرنویس پریمیر می دانید برای کامل تر شدن این نوشته آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۹ ، ۰۴:۳۵
امیر
سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۳۳ ب.ظ

دانلود پروژه افتر افکت نمایش لوگو

با استفاده از نرم افزار افتر افکت می توان موضوعات مختلفی را با حرکاتی آمیخته کرد تا به صورت انیمیشن و متحرک نمایش داده شود. یکی از این موضوعات می تواند نماد یک شرکت یا برند باشد که با استفاده از قالب ها و پروژه های آماده افتر می توان آن ها را به صورت متحرک نمایش داد. 

نمایش لوگو در افتر افکت چیست؟

 مطمئنا در بسیاری از فیلم های آموزش فتوشاپ، انیمیشن ها و تیزر های تبلیغاتی دیده اید که نام تجاری شرکت سازنده با حرکات گرافیکی بسیار زیبا باعث معرفی و اثر بخشی فوق العاده بروی بیننده میشود. اگر میخواهید با بازاریابی ویدیویی باعث بیشتر معرفی شدن برند یا محصول خود شوید، لوگوی متحرک می تواند یک راه عالی برای جذب مخاطبان شما باشد.

شما میتوانید این پروژه های آماده نمایش لوگو را از سایت های مختلف دانلود نمایید و از آن ها در انواع کلیپ ها و تیزر ها استفاده کنید.

در این مطلب برای شما 10 نمونه از پروژه های آماده برای نمایش لوگو برای نرم افزار افتر افکت را قرار داده ایم که میتوانید نسخه اصلی آن ها را که بیش از 6000 پروژه است، از لینک دانلودی که در انتهای صفحه قرار داده شده دانلود نمایید.

پروژه های آماده نمایش لوگو افتر افکت همراه با نمونه ویدئویی

پروژه های معرفی شده در این لیست سازگار با After Effects CS6 و بالاتر بوده و کیفیت آن ها full HD و 4K می باشد.

1-پروژه آماده افترافکت نمایش لوگو Action Gaming Logo

  • محصول شرکت VideoHive
  • سازگار با افترافکت CC, CC
  • رزولوشن: 1920X1080
  • زمان: 0:10

2-لوگو پروانه - Nature Magical Butterflies Reveal

  • محصول شرکت VideoHive
  • سازگار با افترافکت CC, CS6
  • رزولوشن: 1920X1080
  • زمان: 0:20
  • بدون نیاز به پلاگین

3- نمایش لوگو با ضربه شمشیر Carnage Logo

  • محصول شرکت MotionArray
  • سازگار با After Effects CC
  • رزولوشن: 1920X1080 HD

4-پروژه افتر افکت لوگو Elegant Glossy Logo

  • محصول شرکت MotionArray
  • سازگار با After Effects CS6 و بالاتر
  • رزولوشن: 1920X1080 HD

5-پروژه  لوگو دیجیتال Digital Logo Reveal

  • محصول شرکت MotionArray
  • سازگار با After Effects CS6 و بالاتر
  • رزولوشن: 3840X2160 4K

6- پروژه لوگو آن باکسینگ Box – Unboxing Logo Pack

  • محصول شرکت MotionArray
  • سازگار با After Effects CC 2015
  • رزولوشن: 1920X1080 HD

7-پروژه لوگو پیکسلی 8 Bit Logo Opener Intro

  • محصول شرکت VideoHive
  • سازگار با افترافکت CC, CS6
  • رزولوشن: 1920X1080
  • زمان: 0:09

8-پروژه لوگو Photo & Video Wall Logo Reveal

  • محصول شرکت VideoHive
  • سازگار با افترافکت CC, CC
  • رزولوشن: 3840X2160
  • زمان: 0:35

9- پروژه وگو تاچ اسکرین Touch Screen Logo Reveal 4K

  • محصول شرکت VideoHive
  • سازگار با افترافکت CS6, CS6
  • رزولوشن: 3840X2160
  • زمان: 0:11

10-پروژه لوگو Spider Logo

  • سازگار با افترافکت CC, CS5.5
  • رزولوشن: 1920X1080
  • زمان: 0:05, 0:06, 0:07, 0:08
  • محصول شرکت VideoHive

در این مطلب برای شما 10 نمونه از پروژه های آماده افتر افکت ویژه نمایش لوگو معرفی شد که میتوانید از آنها برای نمایش دادن لوگوی سازمان یا شرکت خود استفاده کنید.

برای دانلود این پروژه ها می توانید به لینک پایین مراجعه کنید.

دانلود بیش از 6000 پروژه آماده افتر افکت نمایش لوگو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۳۳
امیر
سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴ ق.ظ

آموزش نرم افزار ادیوس صفر تا صد

نرم افزار ادیوس یکی از نرم افزاز های مونتاژ وتدوین فیلم است که با داشتن رابط کاربری ساده یکی از نرم افزار های محبوب تدوین فیلم می باشد که با استفاده از آن می توانید فیلم های خود را مونتاژ کنید

با یادگیری این نرم افزار می توانید از آن کسب درآمد نیز انجام دهید که راه های زیادی برای یادگیری آن وجود دارد که می توانید در دوره های آموزشی ثبت نام کنید 

اما برای شما دوره آموزش ادیوس به صورت رایگان را آماده کرده ایم می توانید باثبت نام در این دوره این نرم افزار را از صفر تا صد یاد بگیرید و با استفاده از آن فیلم های جذابی بسازید.

بعد از مدت ها موفق شدیم آموزشی جامع از نرم افزار محبوب ادیوس Edius را تهیه کرده و دراختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

تمام سعی خود را کردیم تا در این دوره آموزشی، از صفر تا صد این نرم افزار ویرایش فیلم را آموزش دهیم. بطوری که هنرجو بتواند پس از مشاهده این دوره، به عنوان یک کابر حرفه ای با این نرم افزار کار کند.

مدت زمان این آموزش بیش از سه ساعت (2GB) می باشد و با کیفیت HD در اختیار همراهان تایم کد قرار گرفته است. علاقمندان می توانند این محصول را به دو صورت دانلودی و پستی خریداری نمایند. ضمنا برای کاربرانی که این آموزش را تهیه می کنند، اکانتی ویژه در انجمن تایم کد ایجاد خواهد شد، تا بتوانند سوالات و مشکلات خود را در مورد مباحث مطرح شده در آموزش، به اشتراک بگذارند. همچنین هنرجویان عزیز می توانند در هر ساعت روز با شماره همراهی که در بخش تماس با ما ذکر شده، تماس گرفته و مشکل خود را به صورت شفاهی مطرح کنند. گفتنی است این امکان فقط ویژه کاربرانی است که این مجموعه را سفارش داده باشند.

ضمنا علاوه بر سرفصل های مطرح شده، امکان دارد با توجه به پرسش و پاسخ های کاربرانی که مجموعه را تهیه می کنند، بخش های تکمیلی دیگری به این مجموعه اضافه شود که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرارخواهد گرفت.

امید آن می رود، با توجه به زحمت و زمان زیادی که برای تهیه این مجموعه گرفته شده، کاربران محترم حق کپی رایت را رعایت کرده و از نشر این مجموعه، خودداری کنند.

* بروزرسانی:  آموزش به صورت رایگان در اختیار کاربران VIP  قرار گرفت.

سرفصل های دوره آموزشی صفر تا صد Edius
1- نحوه ایجاد یک پروژه جدید در نرم افزار Edius
2- پنجره Recent Projects
3- نحوه تنظیم یک سکانس جدید
4- تفاوت فیلم های Progressive  و Interlace
5-  آشنایی با پنجره های مختلف ادیوس
6- بررسی جزء به جزء پنجره View
7- شخصی سازی پنجره های Edius
8- آشنایی با پنجره Bin
9- نحوه کار با Timeline
–          وارد کردن فایل به داخل تایم لاین
–          تفاوت Insert با Overwrite
–          افزودن ترک به تایم لاین
–           نحوه فعال کردن خاصیت آهن ربایی
–          تعریف و تفاوت Link   و Group
–          بررسی آیکون های تایم لاین
–          نحوه ضبط صدا و نریشن در ادیوس
–          ایجاد Slow و Fast و Fix Frame تصویر
–          نحوه ویرایش فیلم
10- بررسی کامل پنجره User Settings
11- ایجاد Fade و Dissolve در صدا و تصویر
12-  نحوه تنظیم باند های صدا Pan Setting
13- آشنایی با مفهوم KeyFrame و متحرک سازی
14- آشنایی با Layout  در ادیوس و متحرک سازی
15- نحوه ایجاد تایتل و تیتراژ های متحرکت در Edius
16- آموزش فارسی نویسی در ادیوس
17- آموزش کار با MultiCam یا مونتاژ چند دوربین همزمان در ادیوس
18- بررسی پنجره افکت در ادیوس و آشنایی با انواع افکت های تصویری و صوتی
19- آشنایی با Marker
20- نحوه ایجاد شورت کارت در ادیوس
21- نحوه رندر گرفتن
22- آموزش Capture  در ادیوس
23- نحوه خروجی گرفتن از ادیوس با فرمت ها و حجم های مختلف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۰۴
امیر